Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Dahnja Snoeijen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek! - Reisverslag uit Heeze, Nederland van Dahnja Snoeijen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek!

Door: Dahnja

Blijf op de hoogte en volg Dahnja

04 December 2011 | Nederland, Heeze

Hallo allemaal,

Zoals de meeste van jullie al weten, ben ik afgestudeerd!! En na al dat harde werken heb ik wel weer een reisje verdiend ;). 12 december zal ik het vliegtuig nemen naar Nicaragua, om in die regionen zo'n 3 maanden te vertoeven.

Het oorspronkelijke plan was om naar Zuidoost Azië te gaan, maar vanwege extreme weersomstandigheden daar, heb ik toch voor Centraal-Amerika gekozen (ook een mooie optie dacht ik zo). Nu kan ik mijn Spaans weer uit de mottenballen halen!

Mijn voornemen is om weer regelmatig een reisverslag te typen op deze site, zodat jullie me allemaal weer kunnen volgen.

Sommige van jullie zie ik nog voordat ik wegga, voor de rest: Mijn afstudeerfeest volgt als ik terug ben! Zo rond de eerste week van maart.

Tjoedels allemaal,
Dikke kuss

• 04 December 2011 - 14:05

Josefien:

Hee Danja!

Wow alweer een reisje, wat een goed idee! Alvast een fijne reis toegwenst en ik kijk uit naar je verhalen ; )

Gegroet en kus

• 04 December 2011 - 14:08

Julia:

Pasalo bien guapa!! ben stik jaloers....maar het is je 100 % gegund!! x

• 04 December 2011 - 16:55

Annie En Rens:

Danja,
    We wensen je een heel fijne tijd en een goede reis.
    Geniet er maar lekker van.
    Groetjes en een dikke tot over een poosje knuffel.

• 05 December 2011 - 11:49

Angela:

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk!!
    Geniet van je reis en ik ben benieuwd naar al je avonturen!
    Liefs Xxx Angela

• 05 December 2011 - 15:24

Nel:

Hallo Dahnja,
    een hele goede reis gewenst,
    veel plezier.
    ik blijf je volgen,
    groetjes Nel

• 05 December 2011 - 20:02

Toon En Ineke:

Hoi Danja.
    Nog gefeliciteerd met je master. Het werd wel tijd natuurlijk (ha,ha) maar wel fantastisch.
    Veel plezier op je trip, geniet er van.
    Groetjes, Toon en Ineke

• 06 December 2011 - 14:00

Inge :

Woehoew daar gaat Ie weer: de nieuwe verhalen van "Benjamin de wijde wereld in!"

• 09 December 2011 - 21:30

Tonny:

Hallo Dahnja, een goede reis en heel veel plezier. Groetjes BoToLoRi

Dahnja

Mijn reis zal beginnen in Sucre, een stad in Bolivie, op 26oo m hoogte. Daar zal ik bij een gastgezin gaan wonen en naar school gaan om spaans te leren. Na een maand zal ik in Sucre vrijwilligerswerk gaan doen bij een weeshuis. En daarna... Dat zien we dan wel weer!

Actief sinds 13 Feb. 2008